אודות

אורח החיים המודרני מביא אותנו לשהות יותר ויותר בבניינים ובמבנים. בין אם מדובר במקום העבודה, בקניון, בחדר הכושר ובבניין בו אנו מתגוררים.

איכות השהייה וחוויית המגורים בבניינים אלה מכתיבה סטנדרטים של בטחון, אבטחה, ניקיון, תחזוקה ואסתטיקה.

 

חברת נתון ניהול, מקבוצת נתון מעניקה שירותי ניהול  אחזקה ותפעול נכסים, שמטרתם ליצור חווית שהות ומגורים של המבקרים בו, שמירה על ערך הנכס ועל האטרקטיביות שלו בקרב קהלי היעד. כל אלה תוך שמירה על מבנה תקציב הניהול ויצירת ערך מוסף אמיתי לבעלי הנכס ולשוהים בו.

על מנת להשיג מטרות אלו, קבענו למנהלי ועובדי חברת ניהול ערכים עליהם ביססנו את פעילותנו:

  • מחויבות ושותפות לדרך עם לקוחותינו
  • סקרנות ולמידה לאורך כל הדרך
  • גיוס הון אנושי ושימורו
  • שקיפות ואמינות
  • שמירה על קיימות ואיכות הסביבה

שבעה שלבים בדרך להצלחה

מתודולוגיית הניהול שלנו נשענת על שבעה שלבי תכנון ועבודה:

 

  1. מחקר מעמיק של הנכס, צרכי הבעלים, המבקרים והדיירים ושל האתגרים הייחודיים לו.
  2. בניית תכנית עבודה שנתית מפורטת לשבועות, חודשים ורבעונים הכוללת:
  3. גיבוש תקנון לבניין, הכולל נהלים והוראות לשהייה והתנהגות בו
  4. גיוס ספקים ונותני שירותים לרבות חברות ביטוח, שירותים משפטיים ועוד
  5. השמת מנהל נכס וצוות עובדים, שיעבוד בצמוד עם הנהלת ומטה החברה
  6. ניטור ובקרה שוטפים של הנהלת ומטה החברה והקבוצה ומפגשי עבודה עם בעלי הנכס.
  7. דיווחים תקופתיים קבועים הכוללים התייחסות לכל הסוגיות בתכנית העבודה.

מתודולוגיית הניהול שלנו נועדה להעניק ללקוחותינו את היתרונות הבאים:

  • שמירה על מבנה תקציבי, בקרה שוטפת ושליטה על המאזן הכספי
  • שמירה על ערך הנכס לאורך זמן
  • מניעת נזקים, תקלות וחבלות בנכס, במבקריו ודייריו
  • יצירת חווית מגורים יוקרתית
  • יצירת סביבת עבודה נעימה, בטוחה ונקייה
  • ניהול נכון של משק האנרגיה והמים של הנכס
  • חסכון בהוצאות התפעול והניהול של הנכס